Acumen - Zwiększa cast.speed o 15%-chyba najbardziej przydatne SA dla maga.
Anger - Zwiększa p.atk kiedy HP spadnie poniżej 15 %- właściwie nie przydatne.
Back Blow - Zwiększa szansę na krytyka gdy atakujemy od tyłu- SA jest dośc nie wygodne w użyciu, ale bardzo przydatne dla sztyleciaży.
Bodili Blessing - 20% Szansy na rzucenie body blessing na cel, gdy używa się białej magii- całkiem przydatne dla bufferow, podczas baffowania wchodzi nam buff, który zwiększa HP
Cheap Shot - Zmniejsza zużycie many przy strzale- całkiem przydatne dla łucznika, ale ja polecam Quick Recorver
Conversion- Zwiększa maksymalne MP o 60% zmniejszając maksymalne HP o 40%- świetne dla krasnali przy kraftowaniu i dla bufferow.
Crt.Anger - Zmniejsza Hp np. o 12 powodując obrażenia przy krytyku np. 248(miecz Stormbringer)- mało przydatne.
Crt.Bleed - Powoduje krwawienie podczas uderzenia krytycznego- nie polecam.
Crt.Damage - Daje dodatkowe obrażenia przy krytyku- całkiem ciekawe SA dla sztyleciaży.
Crt.Drain - Absorbuje HP przeciwnika przy krytyku-nie polecam.
Crt.Poison - 5% szansy na zatrucie podczas uderzenia krytycznego- kompletnie nie przydatne SA.
Crt.Stunt - Szansa na stuna podczas krytyka-moim zdaniem najlepsze SA do polearma, używanego podczas robienia "pociągów".
Empower - Zwiększa m.atk- żadko używane SA, acumen jest dla maga o wiele lepszy.
Evasion - Zwiększa unik o 2- nie polecam.
Focus - Zwiększa szansę na uderzenie krytyczne- najlepsze i najczęściej używane SA przez sztyleciaży, przydatne dla łucznika.
Guidance - Zwiększa szansę na trafienie( o 3,4, albo 5)-czasem używane przez łuczników.
Haste - Zwiększa szybkość ataku- najlepsze SA, jak możesz , to "zakładaj" je jak najszybciej do broni.
Health - Zwiększa hp o 25%- przydatne dla tanka i postaci z małą ilością hp
Light - Zmniejsza wagę broni- kompletnie nie przydatne SA.
Long Blow - Zwiększa zasięg ataku-czasem używane w polearmie, nie polecam.
Magic Chaos - Szansa na rzucenie chaosu gdy używa się czarnej magii-kompletnie nie potrzebne SA, nigdy nie słyszałem, by ktoś to miał.
Magic Damage - Gdy używa się magii bojowej, daje dodatkowe obrażenia-nie polecam.
Magic Focus - 20% szansy na rzucenie Focus gdy używa się białej magii- czasem używane przez bafferow.
Magic Hold - Szansa na rzucenie Root gdy używasz czarnej magii- nie polecam.
Magic Paralize - Szansa na rzucenie paraliżu przy rzucaniu czarnej magii- nie polecam.
Magic Poison - Szansa na rzucenie trucizny podczas używania czarnej magii-nie polecam.
Magic Power - Przy rzucaniu czaru zwiększa się zużycie MP o 15% i moc zaklęcia- czasem używane przez magów, osobiście nie polecam.
Magic Regeneration - 30% na regeneracje hp celu gdy używa się białej magii-nie polecam.
Magic Silance - Szansa na rzucenie ciszy podczas używania czarnej magii- kompletnie nie potrzebne.
Magic Weknes - Szansa na rzucenie osłabienia podczas używania czarnej magii- kompletnie nie przydatne SA.
Mana Up - Zwiększa max MP o 30% - przydatne dla bufferow, crafterow,żadziej przez magów.
Mental Shield - 50% szansy na rzucenie Mentalnej Tarczy gdy używa się białej magii- nie polecam.
Mister - Zmniejsza zużycie soulshotow podczas wystrzału- czasem używane prze łuczników.
Quick Recovery - Zwiększa szybkość strzelania z łuku- najlepsze SA dl łucznika.
Rsk.Evasion - Zwiększa się evasion gdy hp spada poniżej 60% - nie polecam.
Rsk.Focus - Zwiększa się szansa na krytyka gdy spada hp poniżej 60% - nie polecam.
Rsk.Haste - Rośnie szybkość ataku gdy hp spada poniżej 60% - nie polecam.
Wide Blow - Zwiększa się kąt zamachu- czasem używane przy polearmie, nie polecam.
\n';
closetable();
require_once "side_right.php";
require_once "footer.php";
?>