ForumCała strona

Nawigacja

Aktualnie online

Gości online: 6

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 25,405
Najnowszy użytkownik: kipolas

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło

Zarejestruj się

Odzyskaj hasło

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Zbigniew@
18.10.2025 19:31:20
Forum nie dziala nawet bez polskich znakow.

JazOOn
16.10.2025 18:21:12
nie dziala z polskimi znakami

Zbigniew@
12.10.2025 15:20:31
Tylko dla wybranych.

JazOOn
06.10.2025 21:00:15
czy shout dziala?

hoopak
02.10.2025 10:33:17
Bleeeeee Cool

Pobierz now? wersj?
Pobierz podr?cznik
Zobacz inne oficjalne Supporty
Statystyki supportu
PHP-Fuson PL na Facebooku

RSS

Polecamy hosting SferaHost.pl

Zobacz temat

Drukuj temat
www.krissite.hsms.pl - KriS Site Twoje Centrum
krystian1988
Jak w temacie nadszed? czas na krytyk? mojej strony. Cho? jeszcze du?o jest do zrobienia, czekam na Wasze cenne zdanie co nale?y zmieni? poprawi?. Smile
Cho? nie jestem grafikiem ani profesjonalnym programist?, b?d? si? stara? o popraw?.
Strona: www.krissite.hsms.pl
Dla u?ytkowników wiele wi?cej mo?liwo?ci si? znajdzie. Wink
Edytowane przez krystian1988 dnia 09.12.2010 09:26:37
BRAK STOPKI = BRAK POMOCY NA SUPPORCIE.PRZECZYTAJ:
Regulamin Supportu Nie pomagam na PW!!!

W?cibski Go??
Dodany dnia 23.10.2025 17:08:42
Pan Kontekstualny

Data rejestracji: Zawsze

Polecamy hosting SferaHost.pl
IP: localhost  
konto usuniete
Wk?adasz du?o pracy w doskonalenie strony, co daje owoce. Z tego co wiem,to skórka jest na chwil? "na ?wi?ta" , wi?c cho? mi si? podoba to nie b?d? jej ocenia?Wink Stronka jest funkcjonalna, czytelna i ma to wszystko, co centrum mie? powinno. Oczywi?cie czekam na rozwój. Ceni? sobie Twoj? prac? i wk?ad. Stronk? oceniam na 7,5/10
Edytowane przez konto usuniete dnia 09.12.2010 09:38:51

krystian1988
Dzi?kuj? foxi za ocen?. Tak skórka b?dzie zmieniana, oraz codziennie co? do niej wk?adam, przynajmniej tyle na ile potrafi?. Wink

Chemikpil